søndag 30. desember 2012

Julegaver 2012

Sent i høst, da eksamener og julen nærmet seg,
satt jeg på lesesalen og tenkte:
I år orker jeg ikke å lage en eneste julegave,
denne lesingen suger ut all energi og kerativitet!
Så feil kan man ta ...

Høstens eksamener var ferdig, det var to uker til jul,
jeg tok frem symaskinen og satte meg ned for å
lage ihvertfall et par enkle gaver.
Og da var det gjort. All energien og kreativiteten
var visst ikke borte likevel. Når jeg først var
igang ville jeg bare sy på noen sånne stilige lommer, lage
en sånn kjole, og så pynte med en slange, og kanskje lage en sånn
såpedispenser ...

Storproduksjonen var i gang. Totalt 12 hjemmelagde gaver
ble produsert (pluss 2 til meg selv).
Jeg storkoste meg, og siste gave ble ferdig 22.30 lille julaften.
I god tid før jul ;)


1 kommentar: