fredag 13. juli 2012

Brudgommens sløyfe


Lørdag 07.07 var en flott dag!
Vi feiret bryllupet til eldste bror i søskenflokken og hans kjære.

Jeg hadde tre kreative planer for dagen,
men en tannpine og en matforgiftning lagde litt krøll for meg...
Men to av tre klarte jeg heldigvis å få ferdig.

Torstein ønsket seg en sløyfe som skulle passe til brudens sko,
og jeg fikk gleden av å gå løs på prosjektet.
Jeg leste litt på nett og tegnet mønsteret av fra en annen sløyfe.
Et morsomt og raskt prosjekt.





Det kommer bilde av gaven til bruden fra jentene i utdrikningslaget,
men kjolen min tenker jeg får gjøres ferdig til en annen fin anledning ;)

3 kommentarer:

  1. Du er så flink Eline =) Jeg bøyer meg i støvet!!!

    SvarSlett
  2. Fiiiin sløyfe, Eline!
    Og puten ble også veldig, veldig fin. Du er flink! klem, Å

    SvarSlett